Інші заходи


квітень 2018 р.


 Бібліотечно-бібліографічна та інформаційна освіта молодших школярів передбачена навчальною програмою з читання, безпосередньо здійснюється на уроках  роботи з книгою та позакласного читання і «реалізується на спеціально відведених уроках, бібліотечних заняттях шляхом проведення літературних  ранків, вікторин, екскурсій тощо (проводяться 1 р. на два тижні).

Основнi напрямки роботи шкільної бібліотеки у формуванні системи бібліотечно-бібліографічних знань користувачів

-     створення позитивної мотивації на самостійне отримання нової інформації на основі базових знань її пошуку та систематизації;
-       ознайомлення з різними джерелами інформації та їх систематизація;
-  формування умінь та навичок роботи з довідковим апаратом та фондом бібліотеки, книгою (за її структурними елементами, довідково-бібліографічним апаратом), періодичними виданнями, інформацією на електронних носіях;
-       впровадження інноваційних технологій;
-     здійснення моніторингу базових знань, умінь та навичок основ інформаційної культури.
Під час проведення бібліотечно-бібліографічних занять здійснюється особистісно-орієнтований підхід, враховуються базові знання школярів на основі даних моніторингу.
На результативність навчання основам інформаційної культури великий вплив має системність та вибір оптимальних  технологій організації бібліотечно-бібліографічних занять, що базуються на вікових особливостях учнів та завданнях освіти на різних її етапах.
У бібліотеці застосовуються різноманітні форми популяризації бібліотечно-бібліографічних знань:
- усна форма: індивідуальні і групові консультації, огляди довідкових, бібліографічних і інформаційних видань, лекції, бібліографічні семінари, читацькі конференції;
- наочні форми: відкритий доступ до книжкових фондів; виставки (стаціонарні і виїзні), довідкових, бібліографічних, інформаційних видань, нових надходжень, бібліотечні плакати різного призначення: схеми розміщення книжкового фонду, розташування різних частин довідково-пошукового апарату, правила користування каталогами, схеми-алгоритми різних варіантів пошуку інформації тощо;
- друковані видання: путівники, пам’ятки, листівки, буклети про фонди і довідково-пошуковий апарат;
- комплексні форми формування бібліотечно-бібліографічних знань, які являють собою сукупність різних форм (усних, наочних, друкованих): бібліотечно-бібліографічні уроки, екскурсії бібліотекою, дні бібліографії, місячники (тижні).





Немає коментарів:

Дописати коментар